Kontorsstädning Göteborg för Företag

Vi erbjuder kontorsstäd & företagsstäd i Göteborg

Den löpande städningen av ett kontor kan vara svår att hinna med. Vi har många nöjda kunder som kan intyga om den härliga känslan av ett rent kontor året runt!

Sverige & Co erbjuder en hel del olika tjänster som; städhjälp för företag, fönsterputsning, flyttstädning m.m. Vi tar med all städmaterial, detta inkluderar även dammsugare.

Du som kund har även möjlighet att beställa förbrukningsmaterial som toalettpapper och pappershanddukar samt läsk (burk/flaska), vatten, kaffe samt fruktkorg via Sverige & Co.

Kontakta oss IDAG för pris!

OFFERT

VÅRA PAKET FÖR KONTORSSTÄD I GÖTEBORG MED OMNEJD

Vi har tre olika paket i olika storlek för dig som vill ha hjälp med kontorsstädning. Välj mellan Medium, Large eller X-Large. Kontakta oss om du har några frågor.

Fruktkorg med kontorsstädning i Göteborg
m_paket-2
Medium

 

• Professionell Kontorsstädning.

• Fönsterputsning 1 gång per halvår.

• 100% Nöjd-kund-garanti.

l_paket-2
Large

• Professionell Kontorsstädning.

• Fönsterputsning 1 ggr/ halvår.

• 100% Nöjd-kund-garanti.

• Fruktkorg med färska säsongsfrukter

xll_paket-2
X-Large

• Professionell Kontorsstädning.

• Fönsterputsning 1 ggr/ halvår.  

• 100% Nöjd-kund-garanti.

• Fruktkorg med färska säsongsfrukter.

• Kaffemaskin.

• Mineralvatten / läsk.

VÅRA TJÄNSTER

Vi erbjuder flera olika tjänster inom städning av kontor.

Trappstädning

I trapphuset får dina besökare sitt första intryck.

Vårt arbete är att se till att dina besökare alltid möts av en ren och snygg entré när de ska besöka er, därför är en bra trappstädning viktig.

Veckostädning

Veckostädning anpassas efter ert behov, beroende på vilka ytor som ska rengöras.

Vi rengör allt från kök och toaletter, till dammtorkning av datorer och dammsugning av kontorsstolar.

Storstädning

Vår storstädning garanterar en hög renlighet och extremt hög kvalitet på vårt uppdrag.

Fokusera på er verksamhet och det som är viktigt, och låt oss ta hand om storstädningen på kontoret.

I KONTORSSTÄDNING INGÅR VANLIGTVIS FÖLJANDE MOMENT:

KONTORSRUM

• Dammsugning av golv och mattor.

• Golv moppas, våttorkas vid behov.

• Dammning av fria ytor.

• Avtorka fria ytor på bord, fönsterbänkar, skåp och hyllor.

• Borttagning av fläckar på speglar, lister och dörrar.

• Tömning papperskorgar.

• Kasta avfall, sopsortering


TOALETTER

• Rengöring handfat och toalett in- och utvändigt.

• Golv moppas och våttorkas.

• Påfyllning av toalettpapper, pappershanddukar och flytande tvål

KÖK / PENTRY

• Rengöring kök eller pentry

• Avtorkning av arbetsbänk och diskbänk

• Dammsugning av golv och mattor

• Avtorkning köksbänk och bord

• Tömning av diskmaskin om så önskas.


KORRIDORER

• Dammsugning av golv och mattor.

• Golv moppas, vid behov våttorkas.

LUNCHRUM

• Dammtorkning av fria ytor på möbler.

• Rengöring av diskbänkar.

• Diskhantering om så önskas.

• Golv moppas och våttorkas.


TRAPPOR

• Dammtorkning av ledstänger samt fria ytor.

• Golv moppas och vid behov våttorkas.

VANLIGA FRÅGOR OM KONTORSSTÄDNING

Vilka tider på dygnet utför ni tjänsten?

Gällande tider kommer vi alltid överens med dig som kund, vi försöker uppfylla dina önskemål så gott vi kan.


Måste vi ha någon from av abonnemang?

Nej, vi har alla olika typer av lösningar och anpassar oss efter era behov. Vi tycker inte att långa och bindande abonnemang är nödvändiga, vi tror istället på bra service! Om kunden är nöjd kommer han/hon att vara kvar som kund.


Gäller RUT avdraget även kontorsstädning?

RUT avdraget gäller endast hushållsnäratjänster som hemstädning och flyttstädning. Kontorsstädning omfattas alltså inte av RUT avdraget.


Vad är era betalningsvillkor?

Våra betalningsvillkor är 30 dagar. En faktura skickas i slutet av varje månad. Fakturan skickas via e-post eller brev.


Är det alltid samma städpersonal som kommer till kontoret?

Ja, det är alltid samma person/personer, utom vid sjukdom och semester.


Har ni någon form av sekretessavtal?

Ja, all vår personal måste skriva under ett sekretessavtal. Då vi har kunder som arbetar inom juridik, vård och medicin, psykologi samt andra branscher där känsliga personuppgifter lagras är det ytterst viktigt för oss att vår personal skriver på ett sekretessavtal.


Är ni försäkrade?

Ja, vi har både personal samt ansvarsförsäkring.


Ingår fönsterputs i en kontorsstädning?

Ja, vid behov kan vi även hjälpa er med fönsterputsningen.

Utför ni även städning på helger?

Ja, vi arbetar 7 dagar i veckan.


Behöver vi lägga fram någon form av städmaterial?

Nej, vi tar med oss all nödvändig städmaterial. Beroende på utrymmet hos er kan vi även förvara materialet hos er.


Utför ni i även städning i andra städer än just Göteborg?

Ja, vi arbetar med kontorsstädning i Göteborg, Mölndal, Borås, Alingsås, Lerum, Mölnlycke, Partille, Ale, Kungsbacka, Vårgårda, Ulricehamn, Bollebygd, Kinna, Stenungsund, m.m.


Hur gör ni med nyckelhanteringen?

Om kontoret är bemannat vid städtiden behöver vi inga nycklar. Är det däremot tomt i kontoret vid städtiden behöver vi självklart nycklar.


Kan vi vara på kontoret och arbeta under städningen?

Absolut, kontoret kan vara bemannat under städningen.


Kan ni hjälpa oss att flyttstäda?

Ja, vi utför flyttstäd i Göteborg med omnejd för både privatpersoner och företag.


Har ni även tjänster för föreningar?

Vi hjälper bl.a. bostadsrättsföreningar med deras trappstädning i Göteborg samt närliggande kommuner.

Sverige & Co
4.2
powered by Facebook
js_loader
Mycket proffsigt skött! Noggranna & väldigt bra städning.Lätta att få kontakt med via mailen eller telefonnummer.
Mattias Gunnarsson
Mattias Gunnarsson
Det här företaget är enkelt att kontakta för att boka en tid för städningen, och städspersonalen de skickade gjorde ett superbra jobb!
Pierre “Kaoso” Martin
Pierre “Kaoso” Martin
Vi skickade ut lite offertförfrågningar och Sverige och co var snabbast med att svara (ca 30 min), de erbjud ett bra pris (ej billigast, men bland de lägre priserna) med en helhetslösning där de även forsla bort lite prylar vi ville bli av med. Jag ringde upp dom då vi hade några frågor, vi skulle flytta samma dag och några möbler skulle vara kvar i lägenheten, sånt vi behövde lite mer info om. Killen i telefonen var supertrevlig och väldigt service minded! Då jag själv jobbar inom servicebranschen uppskattar jag problemlösare som hittar lösningar på aktuella problem, i detta fall en massa möbler och ut/in flytt som skulle ske samma dag samt bortforsling av några skåp, en trasig tvättmaskin m.m. Städningen gick effektivt till för vår del, kanske inte lika trevligt för städarna då de fick vänta lite då vi flytta samtidigt. Men de var trevliga och erbjöd sig att hjälpa oss bära ut lite kartonger. När allt var klart kände vi gärna ville bjuda personalen på lite lunch, det var det minsta vi kunde göra! Så stort tack till er och städarna! Om ni läser detta får ni gärna hälsa från oss!
Stefan Lidell
Stefan Lidell
Bra kontakt innan, super bra städning av lägenheten! Rekommenderar!
Oskar Cedergårdh (SE - ASR)
Oskar Cedergårdh (SE - ASR)
Flyttstädning av vårt hus gick som smort - snabbt, rent och prisvärt - kan varmt rekommenderas!
Mona Johansson
Mona Johansson
En välutförd flyttstädning där alla parter är nöjda. Beskriver vår upplevelse enligt nedan: På morgonen mötte vi upp en patrull med 3 städare som skulle flyttstäda vårt hus på ca 150 kvm. Efter en kortare genomgång av bostaden satte de igång med städningen. Vi hade bett om att bli uppringda en stund innan för att komma tillbaka för en eventuell besiktning och som önskat fick vi ett samtal. Det var runt 16 tiden de ringde från kontoret och meddela att städarna är klara om ca 30 min. Tur nog kunde köparna åka dit för att träffa oss. När vi kom fram satt personalen redan i bilen och väntade på oss. En av städarna följde sedan med in och förklarade för oss och köparna om några punkter som inte gick att rengöra då det var slitage och ej smuts. Detta hade varken vi eller köparna några problem med då huset var gammalt och förståeligt. Vi tog sedan en tur runt huset och gick igenom en städlista som köparna hade med sig. Efter ca 15 min var de klara och gav tummen upp. Vi tacka de trevliga städarna och de åkte därifrån. Ungefär 1 vecka senare mottog vi fakturan via e-post. Den hade ett förfallodatum på 10 dagar och där framgick allt om RUT belopp m.m. Vi har varit väldigt nöjda med allt från servicen från kontorets sida till de trevliga och duktiga städarna som hjälpte oss. Stor eloge! Detta var första gången vi anlitade ett städföretag för en flyttstädning så vi har inte direkt något att jämföra med, men vår kundupplevelse och resultatet av städningen var helt fantastiskt.
Therés Silvia
Therés Silvia
Wow! Anlitade bolaget för två separata städningar då vi skulle sälja vårt hus. Vi blev rekommenderad av vår mäklare som nämnde att han hade en väldigt god erfarenhet av företaget. Tjänsterna vi beställde var visningsstäd och städning inför fotograferingen. Även fotografen kände till städfirman då han fotat lägenheter de städat innan. Det var olika städare som kom vid de två olika städtillfällena och wow vilket resultat det blev! Super rent resultat med känsla för detaljer, effektivt och till ett rimligt pris dessutom. Kommunikationen och sättet de anpassade sig efter våra önskemål var fantastiskt bra. Tack Daniel för ett väldigt fint bemötande och service via både mail och telefon. Stort tack även till personalen som städade hos oss. Guld värda! Vi kommer att återkomma snart när det är dags för vår flyttstädning!
Torbjörn Araldsson
Torbjörn Araldsson
Had the pleasure to get my apartment cleaned before moving. Complete service both interior and exterior. Very good result and extremely helpful and communicative personnell with attention to detail. Strongly recommended!
Markus Hamburger
Markus Hamburger

BESÖK OSS PÅ SOCIALA MEDIER

OFFERT INOM 25 MINUTER

Fyll i vårt formulär för offert inom 25 minuter.
Du kan även ringa oss på 031 – 75 75 095.